Brigades Mediambientals

La Fundació té signat l'Acord per una Barcelona sostenible des de l'any 2008, i el desembre del 2012 vam renovar l'acord amb la signatura del Compromís 22, on s'inclouen noves mesures per fer una Barcelona més sostenible i respectuosa vers el medi ambient. Dins del treball diari de l'entitat, portem a terme cursos i activitats de reciclatge.
La FUNDACIÓ ARTESÀ, en conveni amb el Districte de Sants - Montjuïc, porta a terme el projecte de les BRIGADES MEDIAMBIENTALS, un equip de persones usuàries de l'entitat amb l'objectiu de cuidar l'entorn i fomentar la integració sociolaboral de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Aquest equip s'encarrega de la neteja de cartells, adhesius i pancartes en llocs no autoritzats pel barri del Poble Sec.