Concurs Literari Terra Negre

Iniciat el 2007, aquest esdeveniment cerca millorar la cohesió social al barri utilitzant una activitat cultural com a eina de cohesió tant dels veïns i veïnes, com entre les diferents entitats que actuen al territori.

L'objectiu principal és fomentar la participació ciutadana (joventut i persones amb discapacitat intel·lectual) i el treball en xarxa de les entitats del barri, millorant la cohesió social, i alhora, millorant la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Aquesta activitat es realitza en col·laboració amb la Unió d'AAVV Poble Sec i l'Institut Bosc de Montjuïc
Hortet Creu dels Molers

Les usuàries i usuaris de la Fundació segueixen treballant en la cura d'un espai ajardinat situat al Passeig Exposició, cantonada Creu dels Molers.
Informàtica

Es realitzen cursos d'informàtica adaptada a les necessitats de les persones usuàries.
En col·laboració amb el Casal d'Avis Santa Madrona, es realitzen classes d'informàtica a l'espai Santa Madrona, on els mateixos usuaris del Casal són mestres, professors i monitors d'informàtica.
Sala d'Informàtica

El juliol del 2016 es va inaugurar la Sala d'Informàtica de la Fundació Artesà, dotada de 12 "tablets", 4 ordinadors i 1 impressora, a més de tot el mobiliari necessari per realitzar les activitats programades.

Aquest espai es va poder fer realitat gràcies al suport de l'Obra Social de la Caixa.
Mercat de Sant Antoni

El Mercat de Sant Antoni va cedir el mes de novembre un espai per tal que la nostra entitat pogués donar a conèixer les activitats que realitza.

La parada, número 55, va estar en funcionament els dilluns, dimecres i divendres, amb una mostra dels productes artesanals que a la Fundació es confeccionen.
Pots seguir les nostres activitats a través del FACEBOOK de la Fundació